engellenen kişi hk

  • Kullanıcı ne
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Kullanıcı Destek Talepleri
🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
merhabalar efendim ben bir konudan müzdaripim ben klaus beyi uzun zaman önce engelledim ve de ciddi anlamda şu döneme kadar okumuyordum nefret ya da kin değil kendisini okumak zaman kaybı gibi geliyor fakat engellenmiş içerik var ama kişiyi her yerde görüyorum bu bana zulüm 🤣

Düzeltirseniz memnun olurum çünkü klaus bu sistem oluncaya kadar engelli idi ve okumuyordum 🤣
 
Bu konuya bakacam ben bir..
Nick vermiş birisi forumsal değişiyor......
 
  • Beğen
Tepkiler: ne
Forumsal değişiyor demış , ahaa kesin sattı
 
Böyle bir şeyin varlığını öğrenmek beni ziyadesiyle mutlu etti şuan. Peki zeki müren'de bizi görmeyecek demi?
 
  • Hehe
Tepkiler: ne
aynı şeyi ben de yaşadım ve hiç istemeyerek pes ettim, tüm yok saydıklarımı temizledim. yazdığını görememek ama nickini görüyor olmak inanılmaz sinir bozucu. ben zaten o kişiyi hiçbir şekilde görmemek için engellemiyor muyum? bu ciddi bir sıkıntı forum için.
 
Peki merak ettim. Sizi engelleyen kisiye tepki verdiginizde ona bildiri gidiyor mu? Goruyor mu? Mesaj alintilama, mesaja ifade birakma , etiketleme vs. Gibi
 
Peki merak ettim. Sizi engelleyen kisiye tepki verdiginizde ona bildiri gidiyor mu? Goruyor mu? Mesaj alintilama, mesaja ifade birakma , etiketleme vs. Gibi
😂 Ya sen kimseyi engellemezsin orty ugrastirma bizi
 
Peki merak ettim. Sizi engelleyen kisiye tepki verdiginizde ona bildiri gidiyor mu? Goruyor mu? Mesaj alintilama, mesaja ifade birakma , etiketleme vs. Gibi

Hiçbir şey gitmiyor, engellediğin kişi mesaj atarsa da gelmiyor. Eskiden açtığı konuyu da göremiyorduk ama şimdi görebiliyoruz engellemiş olsak da. Ve bir de arkadaşların bahsettiği durum var, nickini görebiliyoruz içeriği göremesek de, eskiden bu yoktu.
Benim talebim şu yöndeydi eski yönetimden; ben engelliyorsam o da beni göremesin şeklindeydi ama bunun yapılamayacağını belirtmişlerdi. Aslında o zaman engelin bir anlamı kalmıyordu benim açımdan çünkü ben zaten istemediğim kişiyi okumuyorum, ben ulaşılabilir olmak istemiyordum. Yine de engellediklerim vardı, nick görmek istemiyordum kfjf Şimdi yok galiba, herkesi açmış olmalıyım:d
 
Ayy bunun ceremesini geçen gün yaşadım lütfen konularda engellenmiş içerik ibaresi yok olsun
 
😂 Ya sen kimseyi engellemezsin orty ugrastirma bizi
Ahahaha Ben engelledigimden degil de beni engelleyen olursa/olduysa diye sey ettiydim... adsfsgs

Hiçbir şey gitmiyor, engellediğin kişi mesaj atarsa da gelmiyor. Eskiden açtığı konuyu da göremiyorduk ama şimdi görebiliyoruz engellemiş olsak da. Ve bir de arkadaşların bahsettiği durum var, nickini görebiliyoruz içeriği göremesek de, eskiden bu yoktu.
Benim talebim şu yöndeydi eski yönetimden; ben engelliyorsam o da beni göremesin şeklindeydi ama bunun yapılamayacağını belirtmişlerdi. Aslında o zaman engelin bir anlamı kalmıyordu benim açımdan çünkü ben zaten istemediğim kişiyi okumuyorum, ben ulaşılabilir olmak istemiyordum. Yine de engellediklerim vardı, nick görmek istemiyordum kfjf Şimdi yok galiba, herkesi açmış olmalıyım:d

Aaaa, bunlarin hic1ini bilmiyordum.

ENgelledigin kisinin seni de gorememesi guzel fikirmis aslinda.💫
Neysemse umarim sorunlariniz 1an once istediginiz gibi sekillenir.✨️ diyerek konuyu disardan izlemeye devam ediim. :d
 
ben de serçeyi engellemiştim hiçbir şekilde anlaşamıyoruz diye ama her konuda aşağıda belirtiyor engellenmiş içeriği göster diye :)
 
  • Korkunç
Tepkiler: ne
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri