merhabalar efendim ben bir konudan müzdaripim ben klaus beyi uzun zaman önce engelledim ve de ciddi anlamda şu döneme kadar okumuyordum nefret ya da kin değil kendisini okumak zaman kaybı gibi geliyor fakat engellenmiş içerik var ama kişiyi her yerde görüyorum bu bana zulüm 🤣
Düzeltirseniz memnun olurum çünkü klaus bu sistem oluncaya kadar engelli idi ve okumuyordum 🤣
Düzeltirseniz memnun olurum çünkü klaus bu sistem oluncaya kadar engelli idi ve okumuyordum 🤣
