Çünküsüüüü yine Nef' 24.06.26 <3

🕒 Konu sahibi 1 saat önce aktifti
Nefcim sağlıkla, huzurla, mutlulukla dolu, sevdiklerinle birlikte, nice güzel yaşların olsun.
 
Sağlıkla ve mutlulukla, huzurla dolu nice güzel yaşlar dilerim.:kalp:
 
günaydın sana Akrostiş seslenmek istiyorum doğum günü kızı
iyi ki doğdun
E
B
R
U

Şu Soulkerde ne buluyor bu kız diye düşünürken yorumları gördüm ve evet tamam dedim doğru :liv:
neyse iyi ki doğdun birlikte nice kutlamalarınız olsun mutluluklar diliyorum :p
 
Musmutlu bol kahkahalı nice güzel yıllara canım.Doğum günün kutlu olsun🥰❤
 
Nef yengeç değil mi? 24 Haziran ne alaka :o
Canım Ebru ailen ve sevdiklerinle sağlıklı, huzurlu, musmutlu yeni yaşlar diliyorum. 🫶🏼
 
Canımmm iyi ki doğdun...sevdiklerinde nice güzel yıllar dilerim öpüyorumm :*
 
hepinize çok çok çok teşekkür ederim , çok incesiniz iyi ki varsınız 🥳🥳🥳🥳🥳
 
Geri