-
- Katılım
- Kasım 9, 2013
-
- Mesajlar
- 14,747
-
- Tepkime puanı
- 4,531
-
- Puanları
- 354
-
- Konum
- el castillo del diablo
kimse açmadan önlerden yer bulayım dedim çünkü seeefgilimin doğumgünüsü konusunu ben açayım dedim.
hayatıma girdiğin o 15 nisan günü, sadece takvime değil kalbime de yepyeni bir başlangıç yazıldı
seninle geçen her gün, hayatın bana verdiği en güzel hediye
iyi ki doğdun yavrummm, iyi ki varsın ve iyi ki benimlesinnnnn seni çok seviyorummmmmmmujumuju 


akrostiş bile yazdım bak;
Ebru
Bru
Ru
U