Çünküsüüüü yine Nef' 24.06.26 <3

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Nefcim sağlıkla, huzurla, mutlulukla dolu, sevdiklerinle birlikte, nice güzel yaşların olsun.
 
Sağlıkla ve mutlulukla, huzurla dolu nice güzel yaşlar dilerim.:kalp:
 
günaydın sana Akrostiş seslenmek istiyorum doğum günü kızı
iyi ki doğdun
E
B
R
U

Şu Soulkerde ne buluyor bu kız diye düşünürken yorumları gördüm ve evet tamam dedim doğru :liv:
neyse iyi ki doğdun birlikte nice kutlamalarınız olsun mutluluklar diliyorum :p
 
Nef yengeç değil mi? 24 Haziran ne alaka :o
Canım Ebru ailen ve sevdiklerinle sağlıklı, huzurlu, musmutlu yeni yaşlar diliyorum. 🫶🏼
 
hepinize çok çok çok teşekkür ederim , çok incesiniz iyi ki varsınız 🥳🥳🥳🥳🥳
 
Geri