Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
keyif alarak izledim :d ozlemistim bu ekibi zaten. aklimdaki plottwist'ler gerceklesmedi (kari-koca, berlin ve timinden daha bir mastermind ciksaydilar mesela. daha fazla psikopat olup, asil berlin'i fare haline getirseydiler mesela. gerci o zaman berlin berlin olmazdi ve dizisi olmazdi). buna ragmen sonunu bildigimiz ve sevdigimiz, hem gulumseten hem uzen tarzda bitirdiler. bu duygu guzel iste.
dizinin her 3 sezonunu izledim ve iyidi. iyi geldi, guldurdu. is yerinden, cevreden ve farkli yerlerden tanidiklarimla benzer yonleri var bu tatilcilerin. en sevdigim karakter tanya. en cok o guldurdu :d dizi olaylari klise gibi geliyor, ama klise degil. dizi sayesinde spekulasyon, tahminler, hayal gucu, hepsini konusturabiliyorsun :d her sezon aklimdan en az 4 farkli senaryo gecti ''kesin boyle oldu ve bu karakter bunu yapti'' diye. dordunden birisi hep dogru cikti. izleyicilerine bu heyecani sunabilmeleri basarili bence :d