Yeni bir film / dizi izledim.

Konu sahibi son olarak 1043 gün önce görüldü
muthisti. boyle seyler izlemeyi ozlemisim. boyle kadinlara da saygim var.
''women in male dominated fields'' kategorisi bu :d
1778072435075.png

gercek kazuko hosoki:
1778072480524.png
 
ara sira bir agatha christie hikayesi iyi geliyor, geldi :emoji_spy:
1778743924087.jpeg
 
2. sezonu tipki 1. sezonu gibi komikti, guzeldi :d @W sen de guleceksindir bu diziye.
1778773237876.png

ve bunu izledim:
1778773334377.png
 
  • Öpücük
Tepkiler: W
keyif alarak izledim :d ozlemistim bu ekibi zaten. aklimdaki plottwist'ler gerceklesmedi (kari-koca, berlin ve timinden daha bir mastermind ciksaydilar mesela. daha fazla psikopat olup, asil berlin'i fare haline getirseydiler mesela. gerci o zaman berlin berlin olmazdi ve dizisi olmazdi). buna ragmen sonunu bildigimiz ve sevdigimiz, hem gulumseten hem uzen tarzda bitirdiler. bu duygu guzel iste.
1779482070192.png


ve bu:
iyi, hos, o kadarcik
1779482371141.png
 
dizinin her 3 sezonunu izledim ve iyidi. iyi geldi, guldurdu. is yerinden, cevreden ve farkli yerlerden tanidiklarimla benzer yonleri var bu tatilcilerin. en sevdigim karakter tanya. en cok o guldurdu :d dizi olaylari klise gibi geliyor, ama klise degil. dizi sayesinde spekulasyon, tahminler, hayal gucu, hepsini konusturabiliyorsun :d her sezon aklimdan en az 4 farkli senaryo gecti ''kesin boyle oldu ve bu karakter bunu yapti'' diye. dordunden birisi hep dogru cikti. izleyicilerine bu heyecani sunabilmeleri basarili bence :d
1782322711709.png
 
Geri