Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 40 gün önce görüldü
Dünyanın en obur insanı olabilir, Arda nın yediğini başka bi insan yese 150 kilo olur ama Arda üfürsem uçacak.. Bide aşırı sopasever, tabiri caizse sopaya sürünüyor..
 
Dürüst karakterli arkadan konusmaz bana sinirli olsada dost olarak sevdigini biliyorum
 
@Serçe Forumu aktif olarak kullananlardan, yanlış değilsem Zana isimli kullanıcı ile samimiler. Tabi haklı ya da haksız bir kaç kişi ile atışmasını da gördüm :)

Edit;
@EFTELYA eski kullanıcı adı var mı hatırlamıyorum ama yabancı gelmiyor.
 
Son düzenleme:
evet evet. kim ki zaten lena…

kömbeci bey olur kendileri… öyle yer etti aklımda..
 
Aslında hiç tanımıyorum ama etkileşim veriyoruz birbirimize iyi biri.
Bi de nicki görünce aklıma hemen kahve geliyor, öyle yer edinmiş kafamda.
 
İçinde kötülük barındırdığını düşünmüyorum sadece bazen gaza geliyor .. :)
 
Geri