Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 40 gün önce görüldü
Çok sinirimi bozduğu zamanlar olsu ama ona hiçbir zaman sinirlenmedim.

Burdaki en kıymetlilerimden. Ama bilerek duygularımı pek yansıtmıyorum ona karşı, sırf yengeçsin duygusalsın demesin diye.
 
üşenmeden uzun uzun yazıları okuyo
üşenmeden uzun uzun yazılar yazıyo
nedir ne değildir her şeyi sorguluyo
seviyorum diyo ama bu kesinlikle mesleki deformasyon
seni seviyorum
 
eskiden, imkan verilse saç baş birbirine gireceğin adamla şems ile mevlana gibi olacaksınız deseler, vallahi de inanmazdım. dkfjfd kendisi de benim kıymetlilerimden olur. her şeyimi paylaşabildiğim, yargılamayacağını bildiğim, sırrımı güvenle teslim edebildiğim 2-3 kişiden biri<34

edit : ay neyse ki araya yabancı girmemiş, sıkop girmiş.lsdk şeker gibi çocuk aslında ama bazen sinirlerine hakim olamıyor. komik buluyorum, güldürüyo beni.lsdjf
 
ne güzel birbirinizi uzuuuun uzuuuun övmüşsünüz….
bana da gelip “eğlenip gidiyo, kendi halinde işte.” minvalinde yorumlar yapıyorsunuz… Ya da şey “bomboş” diyorsunuz… sevdim sizleri üstteki 3 kişi.
her neyse stock senin övülmeye ihtiyacın yok.. dosta güven düşmana korku veriyorsun… dövme yaptırmak istersen beklerim. aramızdaki ilişki çok karmaşık…….
alttaki arkadaş, lütfen bu kadar uzun övmeyeceksen yazma……….
 
Ben kısa yazarım sen uzun anla hdjdjjf
İğrenç nickiyle uzun yorum istiyor utanmadan hdhhdh
 
Övülmeyi seven birisi bana kızacak ama ben uzun yazamayacak kadar yaşlıyım Duhan lütfen az sinirlen diyor bitiriyorum

Araya aAngie girdi iyidir fanatik arkadaşlarıyla şakalaşmayı seven birisi
 
canım arkadaşlarım görüyorsunuz di mi? Sevgili ardanl, beni tanımamasına rağmen az sinirlendiğimi söylemiş… teşekkürler ardanl, benim arkadaşlarım ise benim çok sinirli olduğumu düşünüyorlar… şaka gibi…
iyi birisin…
 
kardeşim uzun sevdiğini baştan söyleseydin biz de seni ona göre sevindirirdik

instagramda reelsleştiğim discordda sesleştiğim oyun arkadaşım
bu arada söylediğin oyunu da indirdim
arada dertleştiğim bazen gülüştüğüm çoğunlukla küfürleştiğim adam
şaka şaka genelde gülüyoruz gülmediğimiz çok az an var
hatta telefonu gülerek açıyoruz
memleketin her bir köşesinde adımı var da bir tek buraya uğramayı beceremedi
elbet bir gün
bekliyoruz bakalım
hadi öptüm by
 
Cidden bu kadar uzun yazıya değer mi şu iğrenç nickli…
Kaşla göz arasında banlanıp gelmiş. Hg hdjhd
 
Kimseye bulaşmıyor hanım hanımcık takılıyor sevdgim kişilerden
 
  • sarılma
Tepkiler: ne
angie, her kızın hayatında olmasını isteyeceği samimi arkadaş profili. Art niyetli değil en başta, samimiyetle geliyor ve haliyle beklentisi de bu yönde oluyor. Kültürel anlamda kendini geliştirme yönü en sevdiğim özelliklerinden. Samimi, kültürlü güzel kalpli... Öyle ki Fenerbahçe taraftarı olması dışında tüm güzellikleri bünyesinde barındırıyor. :))
 
Niyetimi anlayan yegane kişi ( espri yapmadığımı anlıyor mesela espri yapmadığımı bildiği halde şöyle demiyor " ihihihi Yiğit hiç komik değilsin "
 
Geri