Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
mesai saatlerim dışında babalık yapmayı sevmiyorum…İyi bir baba ol ve forumdan çıkıp haftasonunu çocuklarınla geçir hadi. Hafta içi burdasın zaten 7/24. Cumartesini ayır bari.
Uza.
Hi acaba kimi hatırlattı lslslsll ayrıca kalbim kırıldı çıkıyorum konudanmaşallah ne zaman gelsem konuda…. Bana birini anımsattı…