Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 37 gün önce görüldü
10 senede yazdığım mesajı bir ayda tamamlayacak zana… susmuyordu :d böyle giderse ayın en iyi üyesi rankını da kaptırmayacak kimseye….
 
deli diyeceğim kızacak… ama ona tabirim öyle bjbjjb. ban yemekte rekora koşan üyemiz olabilir…. belki birincidir de bilemiyorum. sakinlikler dilerim serço :emo1:
 
İlk zamanlar nicki çok hoşuma gitmişti sonrasinda yorumları eskilerden ama hiç degismeyenlerden.
 
Truva’yı birbirine katan Zeus kızı…
 
Kaliteli sohbet edebileceğim enerjisi aldığım, ağır olmasının yanında eğlenceli bir mizaca da sahip biri kendisi. Kimseye anlatamayacağın bir konuyu kendisine anlat fikir al ve konunun aramızda kalmasını söylemeye dahi gerek duyma. Böyle bir güven veriyor hiç tanımadan. Forumda iki üç beyefendi var böyle güven veren HosgeldinHarunAbi'de bunlardan birisi.

Slash enerjisini çok sevdiğim biri. Kendisi bana hep arkadaş ortamının vazgeçilmez kişisi gibi geliyor. Soğuk bir ortamı enerjisiyle sıcak hale dönüştüren, çekilmez sohbet ortamlarını çekilebilir kılan kişi.. :))
 
Henüz tanışmadık tanışırsak güzel yorumlar yapacagım
 
Sonradan gelen, aramıza giren kara çalı değilmiş gibi bana kuma demesi şaka mı?
 
bir insan düşünün, tek kötü özelliği fenerbahçe'yi destekliyor olması. ee o kadar kusur kadı kızında da olur. o yüzden kusursuza yakın biri<3 beni de pek sever, söylemesi ayıp.........
 
Geri