Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
selam nyc
çok cana yakın ve samimi birisi <3
ama hha en çok beni sevio bb
 
İçinden Kerm Can peşimdeler peşimde şarkısını söylüyor mu? Çünkü peşinden düşmüyolla jdjfjfn
Mükemmel bir dost, anlayışlı, sevecen… bu arada yaren mi ben mi nyc mi? Fjkfjf
 
Kendi iradesi olmayan başkalarının etkisi ile hareket eden bir arkadaş
Bunu düşündüren sebep ise kendisi ile hiç bir münakaşam olmamıştır hatta ilk geldiğim zamanlar empati duyduğum karşılıklı pozitif etkileşim içersinde olduğumuz halde bir anda 90 derece dönüşü şaşırtı beni
Allah yolunu bahtını açık etsin…
 
Kendisi gibi yorum yapacağım;

Yazmıyım, yazmıyım diyorum ama tutamadım kendimi. Tanışıklığının 2-3 beğeni ötesine geçmediği, arkadaşlıkları hakkında zerre bilgisi olmadan ya da kulaktan dolma bilgilerle insanları böyle yaftalamayı bırakmalı. Sürekli olarak benzer yorumları yaparak, insanları taciz etmeyi bırakmalı. Ki, karşılık olarak hiçbir cevap gelmemesine, muhatap olunmamasına rağmen kaşımaktan vazgeçmiyor, sıktı artık.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Sonradan gelip hızlıca sivrildi.
Ne zaman online olsam birine laf sokarken buluyorum Zana

Stok arkadaşlarına hep düşkün olmuştur.
Suistimal eden olmaz umarım.
 
Sonradan gelip hızlıca sivrildi.
Ne zaman online olsam birine laf sokarken buluyorum Zana

Stok arkadaşlarına hep düşkün olmuştur.
Suistimal eden olmaz umarım.
Yanlış analiz durduk yere kimseye sivrilmedim belli ki kaçırdığın noktalar var gurupta üzerime üzerime gelip yıldırmaya çalıştılar bende tek başıma hepsi ile mücadele ettim arkama kimseyi aşmadan bak mesele angie kendini savunamadı hemen arkadaşını yolladı işte böyleler bunlar
Aurıca yeni olmam beni ezebilecekleri anlamına gelmez
Saçma bir açıklama olmuş sayın eski üye :)

sizi tanımıyorum şahsınızla ilgili bir düşüncemde yok ….
 
Bir analizde bulunmadım.
Her online olduğumda seni birine laf sokarken gördüğümü dile getirdim. Yani sarih,somut, var olan bir şeyi aktardım.
Neden savunmaya geçip aranızdaki meseleleri aktarma ihtiyacı hissettiniz anlamadım, beni ilgilendirmiyor ki.
 
Bir analizde bulunmadım.
Her online olduğumda seni birine laf sokarken gördüğümü dile getirdim. Yani sarih,somut, var olan bir şeyi aktardım.
Neden savunmaya geçip aranızdaki meseleleri aktarma ihtiyacı hissettiniz anlamadım, beni ilgilendirmiyor ki.
İlgilendirmiyor ise yorum yapmadan geçin bilip bilmeden konuşmayın … benimkisi etkiye tepki :) iyi günler
 
Aranızdaki meseleye değil size yorum yaptım.
Algı probleminiz var galiba.
Hızlıca sivrildi gibi sivri bir cümle kurarsanız bu şekilde sivri bir tepki ile karşılaşırsınız
Algım gayet iyidir bu arada şimdi iyi günler cvp verme gereği duymayacağım artık
 
Geri