Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
erivan bildigim kadariyla ermeni
hele birdaha bak hic ermeni sivati varmi bende
beni hicmi okumadin

beni ermeni sandi
 
Nasıl hanımefendi ve ölçülü… Seviyorum tavrını, tarzını, sakin kişiliğini… Çok kaybolmasın. <3
 
Fav listemde ilk 5'te. Çok sevdiğim ve güvendiğim biri. Her telden konuşabildiğimiz, bazen derdimize derman, bazen salaklarımıza ortak, bazen de sinirlenip kafamıza vuran biri.hdjdjd yine de her şeye rağmen bizi seviyooo.

Edit: Kardeşim olsa kesin 7/24 kavga ederdik.hdjdj Hiç söz dinlemiyor... Acayip hırslı ve tuttuğunu koparan bir genç. Umarım her şey gönlünce olur, minik dostum<34
 
Zamanında forumda en sevdiğin 5 kişi konusunda beni ikinci beşe yazmıştı. En iyi 6. adam olmuştum.

Terfi etmişim sevindim :d

Seviyorum çokça kendisini, büyük aşklar nefretle başlar derler ya, bizimkisi de öyle oldu. Başlarda hiç sevmezdim kendisini. Sonra büyü mü yaptı naptı bilmiyorum son bir kaç senedir cancağzım oldu.

Muhtemelen forumda en zeki bulduğum 3-5 kişiden biri. 3/5 i de sırf o 5 dedi diye söylüyorum.
 
Nickiyle alakalı berbat espriler yapasım var.
Şanslısınız, tutacam kendimi.
 
çabuk adapte olduğunu düşünmüyorum… eskilerden biri glb.
 
Geri