Fav listemde ilk 5'te. Çok sevdiğim ve güvendiğim biri. Her telden konuşabildiğimiz, bazen derdimize derman, bazen salaklarımıza ortak, bazen de sinirlenip kafamıza vuran biri.hdjdjd yine de her şeye rağmen bizi seviyooo.
Edit: Kardeşim olsa kesin 7/24 kavga ederdik.hdjdj Hiç söz dinlemiyor... Acayip hırslı ve tuttuğunu koparan bir genç. Umarım her şey gönlünce olur, minik dostum<34