Anlıklar ki İzmir lokması mıydı ?
tek başına ağır gelir benide çağırsaydı keşke hahaha
tek başına ağır gelir benide çağırsaydı keşke hahaha
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Bana forumda yayın yapmasını öğretmisti.Sesini güzel yayınlarını özledik.NiLy idi nickim o zamanlar.Acaba eski tanıdıklarım dan olabilir mi diye düşündüğüm kişilerden.
Oh be tanıdıkları görmek gerçekten çok güzelBana forumda yayın yapmasını öğretmisti.Sesini güzel yayınlarını özledik.NiLy idi nickim o zamanlar.
Senide tekrar görmek güzel güzellikOh be tanıdıkları görmek gerçekten çok güzel
Nicki güzelmiş.
NiLy Özlem bunlar sen ise Jigsaw di diye hatırlıyorum o zamanlarHülya naber ya
Hosgelmissin
Forumbahane nostaljisi film gibi gecti
EFTALYA eski niki ney acaba
Merhaba h.buldum.Hülya naber ya
Hosgelmissin
Forumbahane nostaljisi film gibi gecti