Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
Anlıklar ki İzmir lokması mıydı ?
tek başına ağır gelir benide çağırsaydı keşke hahaha
 
Acaba eski tanıdıklarım dan olabilir mi diye düşündüğüm kişilerden.
 
Hülya naber ya
Hosgelmissin
Forumbahane nostaljisi film gibi gecti

EFTALYA eski niki ney acaba
 
mavi herzaman görüyorum sakin kendi halinde
 
Geri