Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 36 gün önce görüldü
Kendini okadar tekrar ediyor ki sıkılmadı sanırım aynı şeylerden
 
Sıtokk çokk deli dolu. İçindeki her şey dilinde olduğu için sıkıntı yaşanıyor. Bana göre sıkıntı değil xd Bu kız sevmediğiyle kavga ediyor sevdiğiyle sevişiyor? Yanisi, neyse o. işinize gelirse. Yallah
 
favori ortağım....
hayır, tek olduğu için değil. Başkasını aratmadığı için....
 
artık kahve ısmarlamıyor sade, paylaşmıyor da… ÜZÜCÜ….

otantik enerjisini sevdiklerimden, daha çok görmek isteriz…
 
Karanlık yollardan geçip zehir gibi sular içtik, bir yanimizda ölüm bir yanimizda yar sevdik.
Bir değil 1000 bir kere sırat köprüsünden geçtik, cehennem denen illetin tâa göğsünü deldik geçtik.

Bu yolda donenler oldu mum gibi sonenler oldu yâr göğsüne baş koymadan vurulup duşenler oldu.

Bir sen kaldın geriye....
 
fYV9G2.jpg




T-shirt im nerde ?
 
Geri