Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 35 gün önce görüldü
Çok uzun yıllardır biliriz birbirimizi. Her daim saygı çerçevesinde bir diyalogumuz olmuştur. Zaten aslolan da bu saygının varlığı.
 
Ben bu kadar sempatik bir bankacı görmedim müşteri bağlamakta zorlanmıyordur sjsjsjs
 
Evet ben kaskı altında kalmam
karekter yapıma ters :)

iyi biri ama bazen baskı ve etki altında kalıyor
 
fazla anime izlemekten beyni yanmış kardeşimin. < scope

W, tatlı kenkscigim bnm seviliyor
 
Geri