Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
İnsanların dilini anlarım ama wiltördü hiç çözemedim Sjssj
 
waticiiim buralarda görmekten mutlu olduğum insanlardan.. hep var olsun…. seviyorüm<3
 
  • Öpücük
Tepkiler: W
Lena'yı kafamda "Lena kim ki zaten" ve turşu ile özdeşleştirdim. Turşu mevzusunu şu an hatırlamıyorum.: ))
 
genel olarak sakin bir yapısı var, mesafeli bir de. benim çok fazla sohbet etme şansım olmadı bir okeyde denk gelivermiştik… kapısını açınca da çok eğlenceli bir yanı da vardır bence. kedosu depresyonda değildir inş,..
 
sadece buralarda gördüğümden gözlemleyemedim hiç. gerçekten çok sessiz ya da ben denk gelmiyorum…
bu oyunla arası iyi diyeyim bari ben de kopya çeküp
 
içine kapanık
bence duygularını saklamaya çalışsa da belli oluyo
 
Geri