Birisi benden yaşça büyük olsa dahi ya adı ile hitap etmeyi ya da (fazlaca büyükse) Mazlum Bey demeyi tercih ederim.
Pasaran “Abi” sıfatını kullandığım nadir insanlardandır. Kendisi pek farkında olmayabilir ama bana perspektif açısından çok katkısı olmuştur. Hele ki ben henüz çocuk yaştayken kendisi ile tanistigim göz önüne alındığında, etkisinin büyüklüğü daha net anlaşılabilir.
O da kardeşiymişçesine sahiplendi beni zaten. Yakın tarihte bile memleketine sıkıntılı bir dosya için yolumun düşeceğini duydu. Hemen aradı, bir şeye ihtiyacın olursa muhakkak haber et diye. Öyle de geniş yürekli.
Fazla övdük hemen biraz bozalım şu işi : Şu an tanışıyor olsam kim bu borsacı işveren liberal dalkavuk der düşmanlık beslerdim :d