Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Bana kunefe ismarlayacakti :( Yemek de vardi sanki Arkhe di mi, cimrilik yapmazsin :d Ay aciktim galiba
 
Önümüzdeki hafta hatayda olacağım Shinican, buyur gel. 1 haftada en az 5 kilo alacağının garantisini veriyorum.
 
Dondurmasını kedi ile paylaştı kedilere dondurma almış olamaz heralde : D
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Kim
Kaos kavga seviyor bence. Ayrıca banlandığı anda hiç görmedim. Her şeye gülüp geçerken gördüğümden nasıl o banlanma haline girdiğini merak ediyorum sjsj
 
  • Kahkaha
Tepkiler: ne
agresif bir yapıya sahip olmasına rağmen herkesle bir şekilde anlaşabiliyor. pek rastlanılan bir durum değil.

sirius: kendisini tanımıyorum, üzgünüm.
 
  • Öpücük
Tepkiler: ne
Kavga edince bir huzur doluyorum ben çünkü diğer yaklaşımlar bana biraz samimiyetsiz geliyor sevdiklerimle de kavga ederken gülüyorum :d
Banlandığım anda kafamda duman çıkıyor ama sabah herşeyi unutuyorum sirius

Emekçi Sirius

Buyucu iyi bir adam
 
Spor konuları dışında pek denk gelmediğim üye. Kendi halinde, kimseye bir şey demeden takılan beyefendi bir arkadaş.
 
Birisi benden yaşça büyük olsa dahi ya adı ile hitap etmeyi ya da (fazlaca büyükse) Mazlum Bey demeyi tercih ederim.

Pasaran “Abi” sıfatını kullandığım nadir insanlardandır. Kendisi pek farkında olmayabilir ama bana perspektif açısından çok katkısı olmuştur. Hele ki ben henüz çocuk yaştayken kendisi ile tanistigim göz önüne alındığında, etkisinin büyüklüğü daha net anlaşılabilir.

O da kardeşiymişçesine sahiplendi beni zaten. Yakın tarihte bile memleketine sıkıntılı bir dosya için yolumun düşeceğini duydu. Hemen aradı, bir şeye ihtiyacın olursa muhakkak haber et diye. Öyle de geniş yürekli.

Fazla övdük hemen biraz bozalım şu işi : Şu an tanışıyor olsam kim bu borsacı işveren liberal dalkavuk der düşmanlık beslerdim :d
 
yokluğumu fırsat bilip, hiloyu sıkıştırmış. aklını başına devşirmesini öneririm. tekrar olursa YAŞATMAM......

images
 
Geri