Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 34 gün önce görüldü
Adanalı imiş. Kendi halinde arada gelip gidiyor. İyi gibi şu anlık.
 
sevdiklerinin iyiliğini kötülüğünü karını zararını gözeten biri
kendisinden iyi kaliteli arkadaş olur
bi tek febeli olması yürek burkuyo
geriye kalan her şeyiyle güzel insan
 
Sen de öylesin. Nickini görünce malum şarkıyı söylüyorum içimden…
 
Bu scope a ; Bu konunu başlığı altında DUHAN’a yorum yaparak. Hiç Düşüncenin onun hakkında yazmasını engelleme harekatıma destek olduğu için büyük adamdır. Bir gün onla tribün yapcaz.

Angie ; Söz konusu Fenerbahçe değilse tarihin en sempatik karakteri. Bdsv Angie.
 
Geri