Türkiye - ABD ( 3 - 2 )

🕒 Konu sahibi 5 saat önce aktifti
Bizimkiler su molasında maç bitti sanıp soyunma odasına giderler.
 
Onların cezası bir daha milli forma giyememek olmalı. Sıfır çekecektiniz madem ben de çıkar oynar sıfır çeker gelirdim.
Kendi oynadıkları takımda bu kadar başarılı olup da milli maçlardaki vasat hallerinin tek açıklaması, yeterince çalışmamak olabilir. Yarınki maçta da gol atacaklardır ancak elenip gittiler oysaki güzel bir fırsat yakalamışlardı.
 
Olm saati beşe kurmuştum. Aklıma da geldi. Dedim şimdi kalkıp televizyonu açana kadar gol yeriz, göremem. ben 4.55 te kalkayim.

Allah belanızı versin.
 
Geri