Günlük Seni hep yanlış sevmişler diye beni anlayamamış olabilirsin...

🕒 Konu sahibi 9 saat önce aktifti
486767_517215794980423_1726465663_n.jpg
 
Hayalimi sana kurdum, düşler deyim...
Vakti gelince uyandır beni, çekinme..
 
Sanırım beni de biri yanlış sevdi diye şuan gerçekten seven bile olsa onlarıda anlamıyorum..
 
Sanırım beni de biri yanlış sevdi diye şuan gerçekten seven bile olsa onlarıda anlamıyorum..
Sevmek ve sevilmek çok ayrı şeyler ikisini bir arada bulmak Çoook zor.


Güzeldi demelerin yetmeyeceği kadar güzeldi
Asla bir şansın eseri değildi gözleri
Çünkü hiçbir şans bu kadar şaheser değildi.
Allah’ı anardım değince bakışlarına,
Ki anmamak hem mümkün hem de içten değildi
Gözlerine düşmek düşmelerin en güzeliydi..
 


Herkesin bana neyin var? diye sorduğu en Çoook şeydi..
Ve benim hiç bir şey söyleyemediğim tek şeydi.
 
[YOUTUBE]xEgg25pCcgY[/YOUTUBE]

Ağlamak yok yüreğim
Sızlamak yok yüreğim
Ne acılar yaşadık biz seninle
Haykırmak yok yüreğim .
 
Üç Nokta...


Dumanımı sisinde tutuyorum
Sokak lambalarının altına sensizliği dokuyorum
Yalnızlığımı döküyorum gözlerimden
Tüm zaman kervanları umuduma hamallık eder
Hayatıma yüklemişken seni
Tüketecek yol arıyorum
Sen bitti say
Ben üç nokta koyuyorum ...


Gece bana çöl
Karanlığı delen ışık vaha
Yüzüme vuran rüzgar
Mevsimlerime sensizlik aşılıyor
Beni işaretli sayma ayrılığa dair
Seni yaşanmış tüm aşkların toplamı kadar seviyorum
Sen bitti say
Ben üç nokta koyuyorum…


Aşk yalnızca vuslat değildir
Yokluğuna sabretmektir bazen
Her bakışını senet saymıyorum geleceğimize
Ben yarı yolda iz bırakmam
Yaranın güzeli de varmış anladım
içim kanadıkça büyüyorum

Sen bitti say
Ben üç nokta koyuyorum...

Gözlerin gökyüzüne düşürüyor beni
Seni aramıyorum yıldızların altında
Aşkına bir ömür nöbet tutuyorum
Ölü sevdalar vadisiyim sanma
Her durduğum yere gözyaşımdan bir ben konduruyorum
Sen bitti say
Ben üç nokta koyuyorum...

Gülüşün uzatıyor ömrümü öykümün
Solumazsam seni kahramanları yürüyor üzerime
Seni düşünerek kurcalıyorum deliliğimi
Bütün şüpheleri sürüyorum mecnunun çölüne
Kum faust’u boğar şimdi
Kendime seni tanımanın bedelini ödetiyorum
Sen bitti say
Ben üç nokta koyuyorum...

Saniyeler zamanımı çalıyor benden
Adımlarım mirasımdır esmer kaldırımlara üstüme geçmişi örtüyorum
Artık yüreği çalınmış bir bedenim sayende
Her geçen gün için saçıma beyaz bir tel ekliyorum
Sen bitti say
Nen üç nokta koyuyorum ...

Ay ışığında yıkanıp kendimi temize çekiyorum
Nedenler ve sonuçlar akıyor üzerimden
İpucu bırakıyorum sana
Her karanlığa bin aydınlık çakıyorum
Sen bitti say
Ben üç nokta koyuyorum...

Burada rakibim yaşlı bir çınar ağacıdır
Her gecenin sonunda belki mat olacağım
Ve kimsesizliğim tekrar tekrar üşüyecek
Nasılsa kader bir yerde noktayı koyacak
Ve sen ölüm kadar yakınsın bana
Seni ölümü bekler gibi bekliyorum
Sen bitti say
Ben üç nokta koyuyorum...


Sokak lambalarının ışıklarını
Adımlarımla sensizliğe dokuyorum
Beni bir ana kadar sev seni yar gibi seveyim
Düğümlü kalsın ayrılık
Mecbur gölgeme tutunuyorum yolun sonunda
Nefesin kadar uzakta nefesin kadar yakınımda
Sen bitti say
Ben üç nokta koyuyorum...



Yazan;FİKRET BEG
 
Bir sevgiyi anlamak, bir yaşam harcamaktır… Harcayacaksın!
-Özdemir Asaf
 
Göremezsin, Konuşamazsın, Dokunamazsın ve özlersin...
Mesafelere inat...

197748_10151386134081771_429387183_n.jpg
 
Bir tek uyandığımda biliyorum yerini, hiç şaşmıyor, aklımdasın.
Sonra gün ağarıyor, Allah bilir gün boyu kimin yanındasın...
 
Simdi biz neyiz biliyor musun?
Akıp giden zamana göz kırpan yorgun yıldızlar gibiyiz.
Birbirine uzanamayan boşluk ta iki yalnız yıldız gibi..
Acı çekiyor ve kendimize gömülüyoruz..
 
Özlemimi yolluyorum kâlbimle zarflayarak,
Ne olur son bir kez oku da öyle yırt at...

395612_504457672942067_1439731724_n.jpg
 
" Bütün artistler bana hayrandı; ben ise Yılmaz Güney'e...
Gözlerine bakamazdım, aşık olacağımdan korkardım. "

- Türkan Şoray



 
Geri