Günlük Seni hep yanlış sevmişler diye beni anlayamamış olabilirsin...

🕒 Konu sahibi 6 saat önce aktifti
[YOUTUBE]XTxNM4wDHjM[/YOUTUBE]

Gel gör beni ne haldeyim sensiz her gün ölmekteyim
Kader beni senden ayrı düşürdü
Bu hayatı sensiz söyle neyleyim
Yine özleyen ben özleten sensin ..
 
971816_445930622163743_2123576660_n.jpg
 
Kaç zaman oldu bilmiyorum ama sevmeye başladım seninle benzerlikler arz eden özlemini ve yokluğunun acısını..
Acın da uyandırıyor ya apansız, sen gibi..
Öylesine ani gelmemeliydin yanıbaşıma, aydınlığına alışmalıydı gözlerim..
Ve şimdi ani gitmemelisin, karanlığa alışmalı gözlerim..
 

Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
Solması için gülü dalından mı koparmalı?
Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?
 
Benim hayatımın gecesinde şu güneş gibi yirmi tane güneş doğsa da, karanlık gecemi aydınlatmaya çalışsa da,
Sen gelmedikçe seher olmaz sevgili...
 
[YOUTUBE]NYLSD-bx_WM[/YOUTUBE]

Ben böyle yürek görmedim böyle sevgi
Şimdi çocuk büyümekte gün be gün
Bütün hüzünleri okşadı birer birer
Gizli bir ümide sarılarak biraz küskün..
 
Sesim, içime düşen çığların uğultusuna yenildi
Öylece kala kaldım...
Söyleyeceklerimi söyleyemedim
En kötüsü “Gitme kal” diyemedim...
 

O kadar kısaydı ki hikayemiz, birileri sorduğunda seni..
Boş ver "Uzun Hikaye" diyemiyorum...
 
Sus..! Artık Sus...!
Tek kelam gelmesin senden ...
Hasretinden bilirim artık "O" sesini ..
Yalan Aşk diye sarf ederim senli cümleleri..
Bir ömrün heba oluşunun celladı bilirim gözlerini...
Sana söyleyemediklerim batıyor içime ..
Ardından yok oluşun/m eziyor benliğimi..
Mahşer mizanında ağır gelirim verilen hesap defterine ..
Sorgulanma sebebin olurum Suuuus..!
 
Olur da bir gün yine sana bir Çift söz söYlerse dilim,
Dilime hakim olamadığımdan değil,
Unutma yüreğimi susturamadığım dan dır...
 
Elimde, sükutun nabzını dinle,
Dinle de gönlümü alıver gitsin!
Saçlarımdan tutup, kor gözlerinle,
Yaşlı gözlerime dalıver gitsin!

Yürü, gölgen seni uğurlamakta,
Küçülüp küçülüp kaybol ırakta
Yolu tam dönerken arkana bak da,
Köşede bir lahza kalıver gitsin!


Ümidim yılların seline düştü,
Saçının en titrek teline düştü,
Kuru yaprak gibi eline düştü,
İstersen rüzgara salıver gitsin!
 
Körsem,
Senden gayrısına yoksam,
Bozuksam,
Can benim, düş benim,
Ellere nesi?
 
Kimse senin dalgalarla nasıl boğuştuğuna bakmaz; gemiyi limana getirip getirmediğine bakar.
 
Geri