Haber Piyasa Notları

🕒 Konu sahibi 1 saat önce aktifti
Evet şimdi gördüm tarihi ertelenmiş.Ben de girmeyi düşünüyordum.Düşüncelerini merak ettim.Teşekkür ederim üstadım.
trafo şirketlerinde yapay zeka kaynaklı bir hikaye var. Özellikle finansalları görece iyiyse piyasa bunları yüksek çarpanlarla fiyatlayabiliyor. Hikayeyi yapay zeka sektörü oluşturuyor. Yapay zeka yatırımları devasa enerji ihtiyacından ötürü çok fazla trafo ihtiyacı duyuyor. Geçenlerde bir haber okumuştum buna dair, ABD’de 2030 yılına kadar bilmem kaç kat daha artacak deniyordu. Astor’un yüksek çarpanlarla fiyatlanmasının arkasında yatan temel gerekçe/hikaye de bu muhtemelen. Tabi bu benim anladığım. Muhtemelen eksik de biliyorumdur
 
İlgi çekici.O zaman bunu da satmayıp bekliyoruz hatta ekleme yapıyoruz.Değerli bilgilerin için tekrar teşekkür ederim.
 
İlgi çekici.O zaman bunu da satmayıp bekliyoruz hatta ekleme yapıyoruz.Değerli bilgilerin için tekrar teşekkür ederim.
Ya şahsi olarak ben yatırımcı değil, traderim. Kısa vade al sat yapıp çıkıyorum. Hedeflediğim yerde sattıktan sonra kağıdı takip listemden de siliyorum çoğu zaman. Ama yine de piyasayı takip etmeye özen gösteriyorum. Piyasa takibi reeldeki işim için de oldukça önemli. Bu kağıt ile ilgili 2-3 değerlendirme yazısı paylaşacağım. Bunun gibi birkaç değerlendirme daha var. Ama hiçbir kağıda aşık olmamak gerekiyor, doyduğun yerde kalkmasını bilmek gerekiyor. Tavan serileri sonrası satarım muhtemelen. Ardından düzeltmeye gitmesini beklerim. Teknik açıdan uygun görürsem de alırım, yanılırsam da stop olurum. O nedenle al, ekle, uzun vade tut diyecek kadar şirket değerlendirmek benim çok anladığım bir durum değil. Beğendiklerim var tabi, onlar sürekli gözümün önünde al sat yapmak için.





 
Ya şahsi olarak ben yatırımcı değil, traderim. Kısa vade al sat yapıp çıkıyorum. Hedeflediğim yerde sattıktan sonra kağıdı takip listemden de siliyorum çoğu zaman. Ama yine de piyasayı takip etmeye özen gösteriyorum. Piyasa takibi reeldeki işim için de oldukça önemli. Bu kağıt ile ilgili 2-3 değerlendirme yazısı paylaşacağım. Bunun gibi birkaç değerlendirme daha var. Ama hiçbir kağıda aşık olmamak gerekiyor, doyduğun yerde kalkmasını bilmek gerekiyor. Tavan serileri sonrası satarım muhtemelen. Ardından düzeltmeye gitmesini beklerim. Teknik açıdan uygun görürsem de alırım, yanılırsam da stop olurum. O nedenle al, ekle, uzun vade tut diyecek kadar şirket değerlendirmek benim çok anladığım bir durum değil. Beğendiklerim var tabi, onlar sürekli gözümün önünde al sat yapmak için.






Ben önceden elimde tutardım hepsini sattım.Astor da onlardan biriydi.Tabi al sat yaptığım zamanlarda oldu.Tekrar yoğunlaşayım diyorum ama işten fırsat bulamıyorum.Enerji sektörü ilgimi çekiyor.O yüzden betayı merak ettim.Seni anlıyorum hiç sorun değil
 
Işık Ökte:

▪️"Sadece hisse senedi ile milyonlarca dolar servete ulaşmış, bugün yazlıklarında, yatlarında, teknelerinde olan çok insan tanıyorum."

▪️"Bazıları Florida’da, bazıları New York’ta, bazıları İstanbul’da."

▪️"Ama hayatımda, altın alarak rahata ulaşmış ve tüm birikimini altında tutarak benzer bir servet oluşturmuş tek bir insan tanımıyorum."

 
Işık Ökte:

▪️"Sadece hisse senedi ile milyonlarca dolar servete ulaşmış, bugün yazlıklarında, yatlarında, teknelerinde olan çok insan tanıyorum."

▪️"Bazıları Florida’da, bazıları New York’ta, bazıları İstanbul’da."

▪️"Ama hayatımda, altın alarak rahata ulaşmış ve tüm birikimini altında tutarak benzer bir servet oluşturmuş tek bir insan tanımıyorum."


borsada servet yapan üç beş kişi özelinde yapılan bu çıkarım doğru mu oluyor, kaybedenleri konuşan yok. geçti o işler, milletin iki kuruş birikimi var onu da borsaya yem edecekler. altına yatırım yapan anadolu irfanı evet belki servet yapamadı ama evini arabasını aldı, pasif gelir olarak kiraya verecek birkaç evini aldı, az da olsa bir rahata ulaştı.
 
borsada servet yapan üç beş kişi özelinde yapılan bu çıkarım doğru mu oluyor, kaybedenleri konuşan yok. geçti o işler, milletin iki kuruş birikimi var onu da borsaya yem edecekler. altına yatırım yapan anadolu irfanı evet belki servet yapamadı ama evini arabasını aldı, pasif gelir olarak kiraya verecek birkaç evini aldı, az da olsa bir rahata ulaştı.
Bana kalırsa her enstrümanın bir dönemi var. Paranın yönünü takip etmek gerekiyor. Işık Bey’in söylemlerini de yanlış bulmuyorum tabi. Ona da hak veriyorum. Neticede borsalar daha riskli varlıklar. Risk arttıkça getiri de zarar da o kıyasla artar…
 
Bu hafta bu üçünde cirit atıyorum, saatlik ve 15 dklık grafik bakıyorum çoğunlukla. Bakalım ne olacak : dd
IMG_2804.jpeg
 
#betae Beta Enerji halka arzında talep toplama süreci ikinci gününde devam ediyor. Yarın talep toplamanın son günü.

Nakit ile yüksek kategoriden başvuru yapacağım için talebimi yarın ileteceğim.

Bireysel eşit dağıtım tarafında katılmak isteyen yatırımcılar için 50 lot (2.000₺) talep yeterli olacaktır

 
Uluslararası ham petrol vadeli kontratlarında kayıp %2'yi aştı

🔸 WTI ham petrolü %2,39 düşüşle 71,46 dolar/varil seviyesine geriledi

🔸 Brent petrol ise %2,19 değer kaybederek 75,12 dolar/varil civarına sarktı





 
Altın ile ilgili bugün çıkan piyasa haberleri;

*****
Spot altın %3’e yakın düşüşle 3.991 dolar/ons seviyesine geriledi, gümüş %5’in üzerinde kayıpla 58,32 dolar/onsa çöktü

🔸 Çin gece seansında değerli metallerde sert satış yaşandı, Şanghay gümüş vadeli işlemleri %5’in üzerinde ekside açtı

🔸 Güçlü dolar ve risk iştahındaki kayma hem altını hem gümüşü baskıladı, gümüşteki düşüş altına göre daha derin oldu









 
Geri