Ya şahsi olarak ben yatırımcı değil, traderim. Kısa vade al sat yapıp çıkıyorum. Hedeflediğim yerde sattıktan sonra kağıdı takip listemden de siliyorum çoğu zaman. Ama yine de piyasayı takip etmeye özen gösteriyorum. Piyasa takibi reeldeki işim için de oldukça önemli. Bu kağıt ile ilgili 2-3 değerlendirme yazısı paylaşacağım. Bunun gibi birkaç değerlendirme daha var. Ama hiçbir kağıda aşık olmamak gerekiyor, doyduğun yerde kalkmasını bilmek gerekiyor. Tavan serileri sonrası satarım muhtemelen. Ardından düzeltmeye gitmesini beklerim. Teknik açıdan uygun görürsem de alırım, yanılırsam da stop olurum. O nedenle al, ekle, uzun vade tut diyecek kadar şirket değerlendirmek benim çok anladığım bir durum değil. Beğendiklerim var tabi, onlar sürekli gözümün önünde al sat yapmak için.