mlshc
Üye
- Katılım
- Aralık 23, 2016
- Mesajlar
- 2,093
- Tepkime puanı
- 1,952
- Puanları
- 349
- Yaş
- 35
Ya gece gece, Plesk ile olan ilk el oyun sonucunun ekranini paylasayim derken, alt kismina yanlislikla Livmi ile 2. Kez oynadigim oyunun sonu ekranini da eklemisim.... guya paylasmak icin bekliyordum(izin alarak) hani... neysemse gecte olsa izin geldi bu yuzden ona da yorum yapabiliyorum su an... adsfsEkli dosyayı görüntüle 135783Ekli dosyayı görüntüle 135784
@Plesk ile basbasa gittik sayilir, aradaki farki hep kapatti... son an'a kadar eli alacagini dusunmedim degil hani... kucuk 1fark ile oyunu almis bulundum... 💃🏻
Ozellikle Seri oynamasini sevdim. Ben de cok dusunurum ama hani oynadigim zaman da hemen karsi tarafin o dakikalarda oynamasini isterim... bu yuzden ekstra yildizladim. @lanemoje 'yi buradan yesillendirmek isterim. :d
Icerik Izin alinarak paylasilmistir.
Daha net gorunsun diye de oyun sonu gorselini ekrana tam boyutta ekliyorum;


@leavemealone oyunun ilk basladigi andan itibaren benden cok cok cok ondeydi, israrci yildirma politakasini izlese de yilmadim...:d kisa 1zaman sonra ayni rakamlara yaklastim ki maalesef onumu kapatarak eli aldi... :d neysemse onumuzdeki maclara bakcaz... :dasff tebrik ederim tekrardan. ✨️