-
- Katılım
- Mart 27, 2013
-
- Mesajlar
- 16,707
-
- Tepkime puanı
- 18,269
-
- Puanları
- 354
-
- Konum
- Asgard
Fransa’da hissedilen sıcaklık, akşam saatlerinde 50 dereceye ulaştı. (Hava Forum)
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Avrupada klima kullanan yok evet. Okul metro hastanede bile yok. Evlerde klima kullanım oranı yüzde beş falan. ABD de bu oran yüzde doksan. Bunlar ya salak ya fakir yada çevre ile ilgili saçma dertleri varOray Eğin dünkü köşe yazısında Fransa'da klima kullanılmadığından bahsetmişti.
Hastanelerde sırf bu yüzden yüzlerce insanın öldüğü haberleri var.
Korkunç.
tabi canim, ama avrupali insanlar olagan ustu durumlara gore hicbir zaman hazirlikli degil. Bunu korona donemi de gorduk, kar cok yagidiginda da. Bu yuzden evler buna gore tasarlanmis degil, airco da onemsenen birsey degildi. Oturma odam suanda sauna gibi, bodrum katinda ferahlayip nefes alip tekrar cehenneme giriyoruz. Ve inanki gecesi gunduzunden daha bunaltici yaprak kimildamiyor. Telefon elimde patlamaya hazir bomba gibi hemen isiniyor.Olabilir @W bilmediğim için deneyimimi paylaştım. Ama 57° de az değildi.. hayat felç gibi birşey.
tabi canim, ama avrupali insanlar olagan ustu durumlara gore hicbir zaman hazirlikli degil. Bunu korona donemi de gorduk, kar cok yagidiginda da. Bu yuzden evler buna gore tasarlanmis degil, airco da onemsenen birsey degildi. Oturma odam suanda sauna gibi, bodrum katinda ferahlayip nefes alip tekrar cehenneme giriyoruz. Ve inanki gecesi gunduzunden daha bunaltici yaprak kimildamiyor. Telefon elimde patlamaya hazir bomba gibi hemen isiniyor.