Fransa’da hissedilen sıcaklık, akşam saatlerinde 50 dereceye ulaştı

🕒 Konu sahibi 1 saat önce aktifti
Fransa’da hissedilen sıcaklık, akşam saatlerinde 50 dereceye ulaştı. (Hava Forum)
 
  • Korkunç
Tepkiler: ne
Yakında sokağa da çıkılmaz ki şu an bile sabah çok erken olmadıkça, Güneş altında iki adım atılmıyor.
 
İnsanın dayanma sınırının çok üstüne çıkıyor ve aylarca bu şekilde yaşamaya mecbur kalınıyor.
 
Oray Eğin dünkü köşe yazısında Fransa'da klima kullanılmadığından bahsetmişti.
Hastanelerde sırf bu yüzden yüzlerce insanın öldüğü haberleri var.
Korkunç.
 
İki gündür Strasburg'dayız ve gündüz yanıyoruz, oteldeki klima gecelerimizi kurtarıyor.
 
Oray Eğin dünkü köşe yazısında Fransa'da klima kullanılmadığından bahsetmişti.
Hastanelerde sırf bu yüzden yüzlerce insanın öldüğü haberleri var.
Korkunç.
Avrupada klima kullanan yok evet. Okul metro hastanede bile yok. Evlerde klima kullanım oranı yüzde beş falan. ABD de bu oran yüzde doksan. Bunlar ya salak ya fakir yada çevre ile ilgili saçma dertleri var
 
Klimasız hiçbir yerde durulmaz ancak dış mekanda bulunma zorunluluğunuz da varsa işte o zaman hayat felç oluyor.
 
buralara bişey geldiği yok
soğukluğumu her yere götürüyorum
 
action'a tasinabilir airco gelmis insanlar birbirini ezmis :d
 
Zor gerçekten.

@No Pasaran gündüzü kaç acaba..

Cizre'de çalışırken 57° sıcaklığa şahit oldum. Fakat gün ortasında.. geceside olsun 40-42.
 
Kiyaslama yapacak olursak ben 42 dereceyi de gordum Tr'de ama buranin 36 derecesi ile kiyaslanamaz bile, yanindan gecemez. Burasi cok feci birsey
 
Olabilir @W bilmediğim için deneyimimi paylaştım. Ama 57° de az değildi.. hayat felç gibi birşey.
 
Olabilir @W bilmediğim için deneyimimi paylaştım. Ama 57° de az değildi.. hayat felç gibi birşey.
tabi canim, ama avrupali insanlar olagan ustu durumlara gore hicbir zaman hazirlikli degil. Bunu korona donemi de gorduk, kar cok yagidiginda da. Bu yuzden evler buna gore tasarlanmis degil, airco da onemsenen birsey degildi. Oturma odam suanda sauna gibi, bodrum katinda ferahlayip nefes alip tekrar cehenneme giriyoruz. Ve inanki gecesi gunduzunden daha bunaltici yaprak kimildamiyor. Telefon elimde patlamaya hazir bomba gibi hemen isiniyor.
 
tabi canim, ama avrupali insanlar olagan ustu durumlara gore hicbir zaman hazirlikli degil. Bunu korona donemi de gorduk, kar cok yagidiginda da. Bu yuzden evler buna gore tasarlanmis degil, airco da onemsenen birsey degildi. Oturma odam suanda sauna gibi, bodrum katinda ferahlayip nefes alip tekrar cehenneme giriyoruz. Ve inanki gecesi gunduzunden daha bunaltici yaprak kimildamiyor. Telefon elimde patlamaya hazir bomba gibi hemen isiniyor.

Allah yardımcınız olsun, zor. biraz eksigiyle deneyimlemis gibiyim, dediğim bölge de ırak'a 20 Km ve ülkenin en çukur bölgesi. yine de hissedileni kiyaslanamaz gibiyse oralari düşünemiyorum. tez zamanda iklimin düzelmesi, hayatın normale dönmesini temenni edebiriz ancak. sanırım kul olarak yapabileceklerimiz sınırlı. 😓
 
Geri