Forumdaki hangi yakışıklı erkekle kanki olmak isterdin?

Konu sahibi son olarak 1 gün önce görüldü
Möhim olan isimler degil. Kadin ile erkegin neden arkadas olabilip neden olamadigi onemli.
O konuya neden olamayacagi konusunda bu basliga benzer bir suru ornek varda. Eh kizlarimizda tastikleyince isin icinden cikilamiyor ansbbd
Hangimiz durust olmak zorundayiz degil mi? Jansbbshdgdg
Düsünemiyorum sincik.
 
@melnur var ya işte en yakışıklı kankam ( hiç görmedim) :d
 
24 yaş hatem
Gerçi zaten kankim..
 
kızlar bakın işte
hoşunuza gidenlerle bişeyler olursunuz belki
 
Kanki olmak isteyenler dm’ye cv ve boydan, yandan, ortadan foti atsınlar…
 
Ay kankam çok yakışıklı bütün yakışıklı kankanlar bende ah uh diyenler hepsiyle kanlı bıçaklı oldu teşekkürler almayım ben 🙏
 
Geri