Forumda Bugüne Kadar Gerçekleşmiş Saçma Şeyler

  • Kullanıcı Run
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Forum Meydanı
Konu sahibi son olarak 4 gün önce görüldü
Seni uzun yıllar sonra alıntılamak belki yaşımızın verdiği pişmanlıkdan dolayı yada aramızda onca yılın dostluğunu samimiyetini bir çırpıda silip atamamakdan kaynaklanıyor Eyüp .
Senin bana sarf etmiş olduğun söz ne kadar Kötü ve çirkinse benimde sana yaptiğim illegal olayın kötü çirkin olduğunu burada belirteyim. Söylediğim hatalıydın yada hatalıydım sözlerini belirtmiyorum.
Kusura bakma hakkını helal et.
Özür dilerim.

ek: ilk defa bu forumda yaptiğim bilinçli ve isteyerek yaptiğim bir olaydan dolayı emin ol özür diledim.
Yoksa yaptıklarımdan şimdiye kadar asla ama asla pişman olmadim.
Ama sana hep yazmak isdedim çekindim ALLAH var.
Oda bugüne nasip oldu.
Ama söz konusu bazı değerler olunca insan gün geçtikce anlıyor.
Sıla olayı vardı ama tam hatırlayamadım kuzeni de kendisiydi
Bahsettiğin kişi @Nokta (Okan )`nın bizim o dönem sunucu üst yönetiminde olduğumuz dönemlerdi sende az çok anımsarsın @Myself Ayna.org Adminlerindi sonradan kendisi bizim yönetici olduğumuz forumda yönetici pozisyonunda bulundu.
İsmını tam olarak anımsamıyorum.
Ancak Eyüp`ün bahsettiği kişinin kuzeni değilde kardeşi olarak biliyorum .
Siyahbeyaz nickını kullanıyordu bizim dönemde .
 
Seni uzun yıllar sonra alıntılamak belki yaşımızın verdiği pişmanlıkdan dolayı yada aramızda onca yılın dostluğunu samimiyetini bir çırpıda silip atamamakdan kaynaklanıyor Eyüp .
Senin bana sarf etmiş olduğun söz ne kadar Kötü ve çirkinse benimde sana yaptiğim illegal olayın kötü çirkin olduğunu burada belirteyim. Söylediğim hatalıydın yada hatalıydım sözlerini belirtmiyorum.
Kusura bakma hakkını helal et.
Özür dilerim.

ek: ilk defa bu forumda yaptiğim bilinçli ve isteyerek yaptiğim bir olaydan dolayı emin ol özür diledim.
Yoksa yaptıklarımdan şimdiye kadar asla ama asla pişman olmadim.
Ama sana hep yazmak isdedim çekindim ALLAH var.
Oda bugüne nasip oldu.
Ama söz konusu bazı değerler olunca insan gün geçtikce anlıyor.

Bahsettiğin kişi @Nokta (Okan )`nın bizim o dönem sunucu üst yönetiminde olduğumuz dönemlerdi sende az çok anımsarsın @Myself Ayna.org Adminlerindi sonradan kendisi bizim yönetici olduğumuz forumda yönetici pozisyonunda bulundu.
İsmını tam olarak anımsamıyorum.
Ancak Eyüp`ün bahsettiği kişinin kuzeni değilde kardeşi olarak biliyorum .
Siyahbeyaz nickını kullanıyordu bizim dönemde .
Eyvallah helal olsun
 
Bu enerjiyi Zend’e, PHP’ye, MySQL’e harcasalar sektör kazanırdı. Ama herkes ilgi alanına yatırım yapıyor tabii. Milletin özel hayatına gösterilen performansın yarısı Zend’e, MD5’e gösterilseydi şimdiye kadar dünya çapında güvenlik uzmanı olmuşlardı. 👍
67a9428b3a1ea1b4a2625d4907766442.jpg
 
Geri