bildiklerimi söylersem
yer yerinden oynar
yer yerinden oynar
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Dedikoduyu geçtim özel hayatlarımıza kadar uzanan şeref yoksunları var. Ne saçma sanki nikahına alacak bizi embesil... Kimseye telefon numaranızı vermeyin , foruma ses atmayın, resim atmayın...
Sizene milletin evinin adresinden , sizene ailesiyle mi kalıyor , evli mi , bekar mı ?
Hasta ruhlu kişilikler, şizofrenler sizi...
Dilerim ki insanlara yaşattığınız bu saçmalıkları reel hayatınızda yaşarsınız...
Söyle bakim xdbildiklerimi söylersem
yer yerinden oynar
onlarda o zeka yok hahaha kim kiminle , kimde telefonu var , kimde sosyal medyası var bu bilgiler daha kolayBu enerjiyi Zend’e, PHP’ye, MySQL’e harcasalar sektör kazanırdı. Ama herkes ilgi alanına yatırım yapıyor tabii. Milletin özel hayatına gösterilen performansın yarısı Zend’e, MD5’e gösterilseydi şimdiye kadar dünya çapında güvenlik uzmanı olmuşlardı. 👍
onu da önce müebbete sonra salıvermeye kadar hafifletirsiniz siz.idam gelsin döngü hanim. :d
memnun edebilmek imkansiz. bu kardesiniz her yolu ayri ayri denedi. sizin memnun olduğunuz sonuçlar bir baskasini memnuniyetsiz etti, sizin memnuniyetsiz olduğunuz durum bir baskasini memnun etti.onu da önce müebbete sonra salıvermeye kadar hafifletirsiniz siz.
doğruyu bulmanız dileğiyle o halde.: )memnun edebilmek imkansiz. bu kardesiniz her yolu ayri ayri denedi. sizin memnun olduğunuz sonuçlar bir baskasini memnuniyetsiz etti, sizin memnuniyetsiz olduğunuz durum bir baskasini memnun etti.
ama tabi ki doğru tektir. 👍
Allah aşkına bildikleriniz sizde kalsın migdem bulaniyor artık zamanında yapılan konuşmaların muhatapları sizsiniz ve sizde kalsın artık birinin bişey yapmasindan banane artik susun bu konularda bıktım yemin ederim şurda zaman geçiyoruz egleniyoruz.
Konu kapandı gitti artik sağda solda bildiklerim - şok oldum vsler çocuk musunuz ? Birazcik kendi hayatlarimizla ilgilenelim artik çünkü bizde mükemmel değiliz ve bu sadece bizi ilgilendirir.
Yeter ya
çok şey biliyorSon golu @RK atcakmış gibi bir his var içimde nsnsnns
kljseadkwjskedjkwsjed atarsın atarsın
Herkes herşeyi biliyor ben saf saf bakınıyorum msmsm bi kahve ısmarlamasam özet geçer misin banada özösöçok şey biliyor![]()
SEVE SEVEEEE bilmeyen kim varsa anlatırım.Herkes herşeyi biliyor ben saf saf bakınıyorum msmsm bi kahve ısmarlamasam özet geçer misin banada özösö
![]()
Akabinde forumsalın veritabanı çalındiği zaman garibim @Oggy nin gercek-oggy nıkyle uye olması .