Ciddi bir niyetleri yoktur genelde kafa karışıklığından mütevellit öyle davranıriar ya farkında değillerdir ya da rahatlıklarındandır .
Şu kalplı emoji mesela bana cok flörtöz geliyor .P
Şu kalplı emoji mesela bana cok flörtöz geliyor .P
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Ben çok seviyorum kalpli emojiyi bana hep kullan olur mu .OFlört peşinde olanları bilmiyorum ancak benim için sadece forum arkadaşlığı var ve kimisi daha yakın kimisi uzak ancak sonuçta sadece arkadaş-kardeş ya da dost... Bu sebeple kalpli emoji de rahatça kullanıyorum. @VERA cığım.![]()
En çok sevdiğin üye kim lefty hnm…Flört peşinde olanları bilmiyorum ancak benim için sadece forum arkadaşlığı var ve kimisi daha yakın kimisi uzak ancak sonuçta sadece arkadaş-kardeş ya da dost... Bu sebeple kalpli emoji de rahatça kullanıyorum. @VERA cığım.![]()
burçla ne alakası var şimditerazi burçları öyleymiş....
Bilemicem
vardır.....burçla ne alakası var şimdi![]()
Sevmediğim ve sevemeyeceğim birkaç kişi dışında herkesi seviyorum, en çok diye ayrım yaparsam haksızlık olur.En çok sevdiğin üye kim lefty hnm…

