Flörtöz kadın / erkek

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Ciddi bir niyetleri yoktur genelde kafa karışıklığından mütevellit öyle davranıriar ya farkında değillerdir ya da rahatlıklarındandır .
Şu kalplı emoji mesela bana cok flörtöz geliyor .P
 
slkjh
Bi ara dedim ki bana kalpli emoji atmayın benden hoşlandığınız sanıyorum...
Şarkı da armağan etmeyin ben hoşlanıyorum dedim Vera hnm..
O gün bu gündür kimse ne kalp atıyor, ne şarkı..
Bu kadar mı aşık olurum diye korktunuz ya..
 
Flört peşinde olanları bilmiyorum ancak benim için sadece forum arkadaşlığı var ve kimisi daha yakın kimisi uzak ancak sonuçta sadece arkadaş-kardeş ya da dost... Bu sebeple kalpli emoji de rahatça kullanıyorum. @VERA cığım.:)
 
Valla ben cok seviyorum ayak üstü flört.

Baglanmiyacaksin bir seye öyle körü körüne.p
 
Flört peşinde olanları bilmiyorum ancak benim için sadece forum arkadaşlığı var ve kimisi daha yakın kimisi uzak ancak sonuçta sadece arkadaş-kardeş ya da dost... Bu sebeple kalpli emoji de rahatça kullanıyorum. @VERA cığım.:)
Ben çok seviyorum kalpli emojiyi bana hep kullan olur mu .O
 
Flört etmek güzel bence ya ciddi olunca olmuyor sıkıcı geliyor
 
terazi burçları öyleymiş....
Bilemicem
 
Flört peşinde olanları bilmiyorum ancak benim için sadece forum arkadaşlığı var ve kimisi daha yakın kimisi uzak ancak sonuçta sadece arkadaş-kardeş ya da dost... Bu sebeple kalpli emoji de rahatça kullanıyorum. @VERA cığım.:)
En çok sevdiğin üye kim lefty hnm…
 
Telegram kullanan kız flortozdur yazan çıkarmı
 
en beceriksiz olduğum şeylerden biri
 
Flört etmek isteyenler like atsin yazan cikmaz dimi ya ^55
 
Geri