engellenen kişi hk

  • Kullanıcı ne
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Kullanıcı Destek Talepleri
🟢 Konu yazarı şu anda aktif
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben de farkettim ortam sessizlestikce RK bi seyler atıyor ortam geriliyor 🤔 gaza gelmeyin arkadaslar 🤭
 
burada RK en masum adam gibi duruyor şu an gözüme.
 
  • Alkış
Tepkiler: RK
..
 
Son düzenleme:
sesinin yarısını cekmemıs kayıt 1 dakkadan sonra bozuluyor konu sahibi hanfendi
 
Olur çözerim sen beni düşünme..
Seninle muhatap değilim kendin benim gönderilerimi beğeniyorsun sonra bir zaman geçiyor laf sokuyorsun bi net ol..
Kolay gelsin.. Uzatmazsan sevinirim..
Engellemeye benden başla..
Çünkü art niyetini gördüm ve geri çektim kendimi ortada fırsatçı gibi gezme bugün bana olan yarın sana olur unutma
Sen engelle hadi merak edeceğini bişey de olmaz
 
mikrofon bile 1 dkdan sonra sesine katlanamıyorum demiş xd
Özürlerinden biktigim için konusmayalim dedim ama okadar koymuşki bu sana birde gelip burda hakkimda yorum yapıyorsun keşke sende biraz saygili olup adimi anmasaydin ama bu biraz erkeklik ister sende haklısın
 
Özürlerinden biktigim için konusmayalim dedim ama okadar koymuşki bu sana birde gelip burda hakkimda yorum yapıyorsun keşke sende biraz saygili olup adimi anmasaydin ama bu biraz erkeklik ister sende haklısın
ömrünü burda erkeklere düşmanlık besleyerek geçiren birisin şimdi cinsiyetçi konularına devam ediyorsun xd
konu bel altı vurmaksa senin kadın olduğun yerde ben haddinden fazla erkeğim de beyim de efendiyim de :)
sataşacak yer arıyorsun şuanda başkalarına sataşma bari riyakarlığını bende tamamla.
 
Kavga etsenize yahu ne bu Minnoş Minnoş imalar .. :D
Bu postla olayin muhattabi olduğumu düşünen aklınıza yazık. Gelen dmlerle zihnimin Allah'a şükür sizler kadar kirli şeylerle dolu olmadığını birkez daha öğrenmiş oldum.

Kim kimi engelliyordu kim kimle birbirini yiyorsa banane. Konuyu kitliyorum.
Yoksay butonu orada, gerekli düzenleme de konuyla alakalı müsait olduğum vakitte yapılır.

DM atan taraflara yazıklar olsun :)

Bu bir yönetici değil, üye mesajıdır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri