diktatör olunca yapılacak ufak tefek şımarıklıklar

  • Kullanıcı Mastor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • - Forumsal Sözlük
🕒 Konu sahibi 4 saat önce aktifti
Velev ki sabah uyandınız ve diktatörsünüz, herkesin vardır sınırsız güce yenik düşeceği hınzırlıklar. Öyle yok venceremos, yok hasta siyempre miyepre yokAbi bu işler bitti, diktatörlük güzel. Zaten Protti yoldaş da vefat etti bir hafta önce, Livorno'nun komünist kaptanı, az saygı duymaz gıpta etmezdik icabında, bıraktım o işler.

Herkese çip takarım, yataktan saat sabah 10'dan önce kalkanı sallandırırım meydanda, yok ben erken kalkarım yok ben yürüyüşe gitmem lazım, yat aşağı bi' susun be, kimse erken güne başlamayacak, müezzin gibi yıllardır sabahın köründe kalkıyorum artık yeter.

İyi uykular Türkiye.
 
Grönlanda salça olurum. Kaç para lan ada falan derim.
 
hoşuma gitmeyenleri şutlarım
neden şutlamayayayım
 
.Vakıf üniversitelerini kapatırdım.
.İmam hatiplerin sayısını azaltırdım
.Köy enstitülerini tekrar açardım
.Gurbetçilere yurt içindeki ikinci gayrimenkuldan sonraki gayrimenkul alımlarında %300 lüks vergisi ve yurda giriş harcı koyardım
.Yurtta yaşayanlardan da üçüncü gayrimenkul sonrasında %300 lüks vergisi koyardım.
.Gurbetçilerin seçimlerde oy kullanmasını yasaklardım
.Okey oynamak isteyenlerin akli melekelerinin tespiti açısından rapor aldırır, vasi atardım bir çoğuna.
.Milletvekilliğinden emekliliği yasaklardım. Normal prim gün emekliliği sistemi onlara da.
.Esnaflardan aylık maliyet cetveli alırdım bire üçten fazla kârla satış yapanın ruhsat iptal
.Şehirde yaşama cetveli yapardım. 50 den başlıyor bu cetvel. Yere çöp mü attın aldım 1 puan, tükürdün mü yere gitti 1 puan, gürültü mü yaptin evde gitti 1 puan. 50 ihlal yapan yallah taşraya.
.Memurların en az yarısını işten atardım. En az.
. Ve tabii ki öğretmen maaşlarına %50 zam.
 
.Vakıf üniversitelerini kapatırdım.
.İmam hatiplerin sayısını azaltırdım
.Köy enstitülerini tekrar açardım
.Gurbetçilere yurt içindeki ikinci gayrimenkuldan sonraki gayrimenkul alımlarında %300 lüks vergisi ve yurda giriş harcı koyardım
.Yurtta yaşayanlardan da üçüncü gayrimenkul sonrasında %300 lüks vergisi koyardım.
.Gurbetçilerin seçimlerde oy kullanmasını yasaklardım
.Okey oynamak isteyenlerin akli melekelerinin tespiti açısından rapor aldırır, vasi atardım bir çoğuna.
.Milletvekilliğinden emekliliği yasaklardım. Normal prim gün emekliliği sistemi onlara da.
.Esnaflardan aylık maliyet cetveli alırdım bire üçten fazla kârla satış yapanın ruhsat iptal
.Şehirde yaşama cetveli yapardım. 50 den başlıyor bu cetvel. Yere çöp mü attın aldım 1 puan, tükürdün mü yere gitti 1 puan, gürültü mü yaptin evde gitti 1 puan. 50 ihlal yapan yallah taşraya.
.Memurların en az yarısını işten atardım. En az.
. Ve tabii ki öğretmen maaşlarına %50 zam.
Astroloji için bir şey düşünmüyor musun?

Yazılanları okurken anladım ki hiç bana göre değilmiş.:)
 
Ben bir sey yazmasam daha iyi sanirim ya
 
Geri