-
- Katılım
- Nisan 11, 2013
-
- Mesajlar
- 29,432
-
- Tepkime puanı
- 6,691
-
- Puanları
- 354
-
- Konum
- Terra Mater
Velev ki sabah uyandınız ve diktatörsünüz, herkesin vardır sınırsız güce yenik düşeceği hınzırlıklar. Öyle yok venceremos, yok hasta siyempre miyepre yokAbi bu işler bitti, diktatörlük güzel. Zaten Protti yoldaş da vefat etti bir hafta önce, Livorno'nun komünist kaptanı, az saygı duymaz gıpta etmezdik icabında, bıraktım o işler.
Herkese çip takarım, yataktan saat sabah 10'dan önce kalkanı sallandırırım meydanda, yok ben erken kalkarım yok ben yürüyüşe gitmem lazım, yat aşağı bi' susun be, kimse erken güne başlamayacak, müezzin gibi yıllardır sabahın köründe kalkıyorum artık yeter.
İyi uykular Türkiye.
Herkese çip takarım, yataktan saat sabah 10'dan önce kalkanı sallandırırım meydanda, yok ben erken kalkarım yok ben yürüyüşe gitmem lazım, yat aşağı bi' susun be, kimse erken güne başlamayacak, müezzin gibi yıllardır sabahın köründe kalkıyorum artık yeter.
İyi uykular Türkiye.