Çünküsüüüü yine Nef' 24.06.26 <3

🟢 Konu yazarı şu anda aktif
kimse açmadan önlerden yer bulayım dedim çünkü seeefgilimin doğumgünüsü konusunu ben açayım dedim.
hayatıma girdiğin o 15 nisan günü, sadece takvime değil kalbime de yepyeni bir başlangıç yazıldı :bahar:
seninle geçen her gün, hayatın bana verdiği en güzel hediye :bahar:
iyi ki doğdun yavrummm, iyi ki varsın ve iyi ki benimlesinnnnn seni çok seviyorummmmmmmujumuju :emoji_point_right::emoji_kissing_smiling_eyes:
:emoji_cake: :emoji_cake: :emoji_cake: :party_face: :party_face: :party_face: :bahar::bahar::bahar:

akrostiş bile yazdım bak;
Ebru
Bru
Ru
U
^7
 
Forumun sayili hanimefendilerinden..

doğum günün kutlu olsun, Allah sevdiklerinle birlikte nice güzel ömürler nasip etsin..

soulker ile mutluluklar 💐
 
bu arada 6 senin uğurlu rakamın gibi bişi
24.06.2026 2+4 yine 6 heryer 6 heryer direniş..
 
kimse açmadan önlerden yer bulayım dedim çünkü seeefgilimin doğumgünüsü konusunu ben açayım dedim.
hayatıma girdiğin o 15 nisan günü, sadece takvime değil kalbime de yepyeni bir başlangıç yazıldı :bahar:
seninle geçen her gün, hayatın bana verdiği en güzel hediye :bahar:
iyi ki doğdun yavrummm, iyi ki varsın ve iyi ki benimlesinnnnn seni çok seviyorummmmmmmujumuju :emoji_point_right::emoji_kissing_smiling_eyes:
:emoji_cake: :emoji_cake: :emoji_cake: :party_face: :party_face: :party_face: :bahar::bahar::bahar:

akrostiş bile yazdım bak;
Ebru
Bru
Ru
U
^7


sende iyi ki varsın benim canımmmmmm, yine beraberiz 5. defa 🥳🥳
bende çoook seviyorum, hem aklı başında hem delice 💛💛
kocaman sarıldım, kocamannn öptümmm veee 1 ile 5 i toplayıncada 6, detaylar her yerdee 😎
 
ebru huzurun vede sağlığının bedeninden eksik olmadığı mutlu yaşların olmasını dilerim.
 
Canım ebrucuğum mutlu yıllar dilerim, sevdiklerinle sağlıklı, huzurlu, mutlu yıllarım olsun. Her şey güzel gönlünce olsun canım benim. Seni çok seviyorum, çok öpüyorum ♥️ Bu arada 26’sı gibi aklımda kaldığı için açan ben olamadım, yoksa herkes bilir ki çakmağı en hızlı ben çekerim kfjf mucuk canım
 
Ebru, doğum günün kutlu olsun.Sağlıklı,mutlu bir ömür diliyorum.Birlikteliğiniz daim olsun.
 
Sevdiceginle, sevdiklerinle 1likte saglikli mutlu nice yillar dilerim. ✨️🪄✨️🎂🎈🎉✨️🥳
 
Geri