Burcunuzu değiştirme şansınız olsaydı, hangisini seçerdiniz?

Konu sahibi son olarak 989 gün önce görüldü
Burcum benden ben de ondan çok memnunuz teşekkürler 🦁
 
ikizlerin adı çıkmış dokuza inmiyo sekize :d ikizler iyidir.
Mahallede var bi tane burnu düşse egilip almaz tuhaf bir dengesizlik var kadında bir bakıyorsun sarılıyor bir bakiyorsun asker yürüyüşü ile geçiyor önümüzden kendi haline bıraktık erkekleri eh 🤣
 
Mahallede var bi tane burnu düşse egilip almaz tuhaf bir dengesizlik var kadında bir bakıyorsun sarılıyor bir bakiyorsun asker yürüyüşü ile geçiyor önümüzden kendi haline bıraktık erkekleri eh 🤣

İkizler olduğunu bildiğin için burcundan dolayı böyledir diyosun. Kova brcu aynısını yapsa dikkatini çekmezdi. Çok insan var yani öyle. :d
 
  • Ağlama
Tepkiler: ne
İkizler olduğunu bildiğin için burcundan dolayı böyledir diyosun. Kova brcu aynısını yapsa dikkatini çekmezdi. Çok insan var yani öyle. :d
Değiştirelim seni yeniden doğ nisanda falan ?
 
Burcumdan çok memnunum, bence çok kral bir burç🏹 Yükselenim berbat bir burç hiç sevmiyorum kfjf Anmak dahi istemiyorum… Bütün burçlarda sevdiğim taraflar var (yükselenim hariç) kovaları ve akrepleri karizmatik bulurum. Eşimin yükseleni kova. Ve sorduğumda yükselenini bilmiyordu kfjf yükselen bilmeyen erkek baş tacı ahahah
 
Burcumdan çok memnunum, bence çok kral bir burç🏹 Yükselenim berbat bir burç hiç sevmiyorum kfjf Anmak dahi istemiyorum… Bütün burçlarda sevdiğim taraflar var (yükselenim hariç) kovaları ve akrepleri karizmatik bulurum. Eşimin yükseleni kova. Ve sorduğumda yükselenini bilmiyordu kfjf yükselen bilmeyen erkek baş tacı ahahah
Yükselenin ikizler mi ne?
 
Geri