Sen ikizler olamazsın hayır 🥲İkizler iyidir. Değişmek istemem.
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Sen ikizler olamazsın hayır 🥲İkizler iyidir. Değişmek istemem.
Niye güldünüz…..
ikizlerimSen ikizler olamazsın hayır 🥲

Bir günlük yas ilan ediyorum o halde 🚬ikizlerim![]()
Bir günlük yas ilan ediyorum o halde 🚬
Mahallede var bi tane burnu düşse egilip almaz tuhaf bir dengesizlik var kadında bir bakıyorsun sarılıyor bir bakiyorsun asker yürüyüşü ile geçiyor önümüzden kendi haline bıraktık erkekleri eh 🤣ikizlerin adı çıkmış dokuza inmiyo sekize :d ikizler iyidir.
Mahallede var bi tane burnu düşse egilip almaz tuhaf bir dengesizlik var kadında bir bakıyorsun sarılıyor bir bakiyorsun asker yürüyüşü ile geçiyor önümüzden kendi haline bıraktık erkekleri eh 🤣
Değiştirelim seni yeniden doğ nisanda falan ?İkizler olduğunu bildiğin için burcundan dolayı böyledir diyosun. Kova brcu aynısını yapsa dikkatini çekmezdi. Çok insan var yani öyle. :d
reeankarne olursam söz nisanda doğarımDeğiştirelim seni yeniden doğ nisanda falan ?
Akrep gibisin zaten ve İkizler olmayabilirsin, tarih hatası var belki de...@Lefty hnm skjh
Hala aynı fikirdeyim…
Niye güldünüz…..

Yükselenin ikizler mi ne?Burcumdan çok memnunum, bence çok kral bir burç🏹 Yükselenim berbat bir burç hiç sevmiyorum kfjf Anmak dahi istemiyorum… Bütün burçlarda sevdiğim taraflar var (yükselenim hariç) kovaları ve akrepleri karizmatik bulurum. Eşimin yükseleni kova. Ve sorduğumda yükselenini bilmiyordu kfjf yükselen bilmeyen erkek baş tacı ahahah
Yükselenin ikizler mi ne?
Başaklar oğlaklar ne iş yapar ben bilmem… çevremde de bu burçtan kimse yok.. değişik bi alem skjİkizlere bayılırım, yükselenim başak … ıyy be