ÜSözlük Anna Karenina (Namıdiğer pörli:p)

🕒 Konu sahibi 11 saat önce aktifti
Kendisine samimi duygularla gittiğinizde sizi asla reddetmeyecek biridir.
Alçakgönüllüdür, komik kadındır bir kere. Ve karşısındakini rezil ederek yapmaz o komikliği. Ve bu mizahına oranla aynı şekilde duygusaldır da. Ayrıca damarına basmamanızı tavsiye ederim...
tam ikizler ya işte ne denir her şeyden bir parça tadında.
Her olaya çok farklı pencerelerden bakıp umut ışığı bulur tüm karanlık odalarda.
Çok şey daha yazmak isterim de anlar o zaten hangi kelimede neler demek istediğimi aslında.
Çok mutlu ol Anna bunu en çok hakeden insanlardan birisin.
 
Foruma bir geldi pir geldi... Maşallah diyelim de nazar değmesin hatta nazar boncuğu da ekleyeyim. Nazar boncuğunu da özellikle sarı-lacivert seçtim ki Fenerbahçe'nin uğuru ona da bulaşsın.:)

Neşesi ve olumlu enerjisi ile forumda en çok sevilen üyelerden biridir bence ve iyi ki gelmişsin Annacığım.:kalp::kalp::kalp:

images
 
Geri