Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Gece yine gelmiş alçak herif.Anladı galiba piç.
Hiç yoktu piyasada. Bebek gibi uyudum.
Hayır sen tek başına tüm ailenin nefretini nasıl kazanabildin abi. Nasıl bir kralsın sen?
Si diye konuya girdim evde herkes celallendi birden uyuyamadık diye. Herkes bilenmiş herkes.
Gece ciddi ciddi bunu düşündüm.
O küçücük beyniyle plan kuruyor olabilir mi?
saklanmak gizlenmek kaçak dövüşmek alfalığıma yakışmaz.sen de sinek kovucu sprey kullan vücud için..
alla alla ugrasma sinekle..
Ona şans tanıdımGece yine gelmiş alçak herif.
Adı gibi zekası da sivri. Ama düşününce insan düşmanının bile böyle olmasından hoşnut oluyor.
Önce onu gözlemledim geçen gece. Küçücük kanatlarından o sesi nasıl çıkarıyorsun be adam dedim. Zihnini okumak istedim.
Ondan hem nefret ettim hem de hayranlık duydum,
Pelerin takmış bir süper kahraman gibi, havada süzülürken...