Oyun Üstteki üyeye hiç sinir oldunuz mu?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 916 gün önce görüldü
hiç olmadım Arda bey hep iyi bir insandi buraya dahil olduğundan bu yana
 
Gel sinirleşelim, saçına sakız yapıştırayımm.d

Kaktüs gibi geçiniyoruz…dddd
 
Geri