Oyun Üstteki üyeye hiç sinir oldunuz mu?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 916 gün önce görüldü
Her ne kadar karşıt görüşte olsakda her ne kadar sert tartısmalarımız olsada ne ondan yana bana kırıcı bir laf söz oldu nede benden yana sahsım adıma kırıcı laf söylemedim. Tam tersine siyasi konuların sarpa sardiği dönemlerde gerek bana gerekse ona yapılan saldırıların hep karsısında olduk.
mutlu ol ALp !
 
Olmadım tanımıyorum o bilmesede hemşehriyiz :D
 
hayır olmadım
normal bi insan eglence platformunda çokta sinirlenmemeli
 
Aksine, hiç olmadım
 
Geri