Oyun Üstteki üyeye hiç sinir oldunuz mu?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 916 gün önce görüldü
Olmadım sanırım ama bu sinir bir üye olduğu gerçeğini değiştirmiyor tabii.
 
hayır bilakis o bir hayvansever sinir olunmaz ona @inciR
 
hayır olmadım, o bir eski kurt her an bizi bozabilir :D @Serçe

neşe iyidir, neşe candır, nerde bu neşe :D
 
  • Wow
Tepkiler: ne
Bana yaşlı mı dedi o ?

Çok sinir oldum şuan
 
üyelik olarak evet :D yaş olarak 40 neki gencecik:) allah uzun ömür versin
sinirlenmedim
 
  • Kalp Gözler
Tepkiler: ne
olmadım yeni karşılaşıyoruz :D
 
Geri