Oyun Üstteki üyeye hiç sinir oldunuz mu?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 915 gün önce görüldü
Her an full focus hemde!
Oynatmaya az kaldi doktorum nerde!
 
Öyle aman aman bı öfkem kırgınlığım kızgınlığım olmadı hiç zeynaya karşı ufak tefek şeyler oldu ama dediği gibi gayet iyiyiz şu an Allah bozmasın:D
 
beni çok güldürüyo
bi uçak tartışması daha yapmak istiyorum iyice sinir olsun :D
 
  • Hımm
Tepkiler: W
Geri