Oyun Üstteki üyeye hiç sinir oldunuz mu?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 915 gün önce görüldü
Yeni üyelere sinir oluruz genelde forumca kendisine olmadık henüz qq
 
Sinir olma potansiyelim çok yüksek bugün, uçan kuşa bile kızabilirim, o derece.
 
Eskiden Twitter'da begenirdi yazdiklarimi.
Şimdi hiccccc
Ama sinirlenmeyin, darilmadim da
Aaaaaa aaa aaaaa
Biz hala takipleşiyoruz di mi?
: (((((((((((((((

Twitter açtığım ilk vakitte 50 beğeni yolluyorum hesabına.: )))
 
  • sarılma
Tepkiler: Anu
Geri