Oyun Üstteki üyeye hiç sinir oldunuz mu?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 915 gün önce görüldü
Tanımıyom çok yorumlarına da denk gelmedim o yüzden no
 
çok
arada siliyorum falan
sonra lanet olası federaller geliyo bizi yine bir araya getiriyo
 
teessüf ederim ben sinir olunacak insan mıyım.........

hayır
 
Bir kere kırılmıştım ama sinir olmadım
 
Ben bir kaç kere sinir olmustum.
Bir kaç kere de kırılıp engellemiştim ama geçerli sebebim vardı. Şeytan tüyü var kendisinde uzun süreli küs kalınması mümkün değil.
 
  • Kahkaha
Tepkiler: ne
Geri