Oyun Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsun?

Forum oyun
Konu sahibi son olarak 39 gün önce görüldü
arşivler çıkmaya başlamış yine kahdw
 
Bisey yazarken iki kere düşünüyorum, yanlissam doğrusunu arsivli belgeli atiyor ortaya. Haklisin deyip susmalik bi uye bence 😄 Ender icindi

İdyllic hakkinda cok sey bilmiyorum ama akrep olusuna bi yukseliyorum 🤗
 
Senin yuzunden saf kaldi adim ya.
Temiz kalpli, iyi niyetli olarak algiliyorum ben bunu, sen de onu kastetmistin kesin .p

Sana da saglik şifa diliyorum 🤗
 
Kocama söyleyeceğim ona kaset yaptıracağım :))) çokzel kafası adamın eğleniyorum onu okuyunca özellikle dinleyince ve bence yakışıklı ?
 
Bence fenerli benim formaya höykürmüş :)) patronun cadı mıydı şeytan mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Anu
Geri